برای خرید آنلاین از شرکت ؟

1   ورود یا ایجاد حساب کاربری
2  مشاهده محصولات و انتخاب
3   پرداخت هزینه & ارسال توسط ما

با هر مشکلی مواجه شدید با ما در تماس با شید info [ @ ] asiachemitebco.com  با تشکر!

ساعات کاری شرکت

شنبه تا چهارشنبه  16:300PM - 8:00AM
پنجشنبه            12:00PM - 8:30AM
روزهای تعطیل فقط به صورت تیکت !

ایجاد حساب کاربری

*

*

*

*

*

*

رمز عبور را فراموش کرده اید ؟

*

برگزاری اولین جشنواره کارآفرینان تولید و تجارت دندانپزشکی ایران

اولین جشنواره کارآفرینان تولید و تجارت دندانپزشکی ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی از 28 آذر الی 1 دی ماه با حمایت و همکاری دانشکده های دندانپزشکی و مراکز تحقیقاتی کشور برگزار گردید.

این جشنواره با هدف ارایه آخرین دستاوردها، نوآوری ها و معرفی کارآفرینان، محققان و تولیدکنندگان برتر در عرصه تولید تجهیزات دندانپزشکی آغاز بکار نمود.
در این جشنواره شرکت آسیا شیمی طب موفق به کسب تندیس برتر صنعت دندانپزشکی گردید.

گفتگوی مهندس مریم مجیدیان با ویژه نامه اقتصاد و نمایشگاه

مهندس مریم مجیدیان مدیر کارخانه داروسازی آسیا شیمی طب
از تولید وارنیش سدیم فلوراید 5% خبر داد و گفت:
وارنیش سدیم فلوراید 5% محصول جدید شرکت آسیا شیمی طب است که فرمولاسیون آن به پایان رسیده، تولید آزمایشگاهی آن انجام و پروانه ساخت آن اخذ شده است و تا هفته آینده وارد بازار می شود.
وی افزود: مصرف این ماده برای کودکان دو سال به بالا و برای بزرگ سالانی که دندان های حساس به گرما و سرما دارند توصیه می شود اما هدف اصلی پیشگیری در سن پایین است.
خانم مهندس مجیدیان در خصوص سیاست های توسعه ای این شرکت به ویژه در تولید این محصول گفت: آسیا شیمی طب بنا برنیاز بازار تولید را توسعه می دهد. آخرین یافته ها و تحقیقات شرکت نشان داد محصولی که نیاز آن در بازار احساس می شود مربوط به کودکان گروه سنی 2 تا 7 سال است. ما دریافتیم که به طور میانگین هر کودکی که وارد دبستان می شود 6 دندان پوسیده دارد که این مساله خیلی خطرناک است.
در تحقیقات خود دریافتیم در سطح دنیا برای مقابله با پوسیدگی دندان کودکان از وارنیش های سدیم فلوراید 5% استفاده می شود که مثل لاکی روی دندان کودکان قرار می گیرد و باعث جذب فلوراید می شود و مسمومیتی هم ایجاد نمی کند. این کار سالانه دو بار روی دندان کودکان انجام می شود و باعث پیشگیری از پوسیدگی می شود. با آگاهی از این موضوع برای تولید این محصول در داخل کشور اقدام کردیم.

توسعه سبد محصولات از 2 قلم به 32 قلم

مهندس مجیدیان در بخش دیگری از سخنان خود درباره پیشینه فعالیت شرکت آسیا شیمی طب گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال 1374 به عنوان اولین تولید کننده "گوتاپرکا" و "کن کاغذی" در خاورمیانه آغاز کرد.
طی مدت 4 سال شرکت سبد محصولات خود را از 2 قلم به 32 قلم در زمینه دندانپزشکی و مواد دندانی ارتقاء داد. ضمن اینکه اولین شرکتی بودیم که استاندارد CE- نشان تطابق اتحادیه اروپا- را برای دو محصول گوتاپرکا و کن کاغذی دریافت کردیم. سپس به تدریج مواد قالبگیری دندان، سیمان های دندانپزشکی و کامپوزیت ها را با لیسانس کمپانی های معتبری مانند شرکت سویسی "کلتن" و شرکت اتریشی "دری دنت" وارد بازار کردیم. وی ادامه داد: از سال 1379 به دلیل نیازی که در مراکز درمانی، بیمارستان ها و کلینک های دندانپزشکی به محلول های ضدعفونی کننده وجود داشت تا بتوانند از کراس اینفکشن و انتقال عفونت ها پیشگیری کنند، تولید محلول های ضدعفونی کننده را بر پایه آمونیوم های چهار ظرفیتی تحت لیسانس شرکت "آلپرومدیکال" آلمان آغاز کردیم که همچنان ادامه دارد و در حال تکمیل سبد آن هستیم.
استاندارد سازی در دستور کار قرار دارد
مدیر کارخانه آسیا شیمی طب با بیان اینکه در سال های اخیر بیشتر روی استانداردسازی ها کار کردیم، تصریح کرد: در این راستا سالنی را در کارخانه مجهز کردیم که مطابق با اصول GMP باشد. مجوز و تاییدیه انبار دارویی را بنا بر اصول GSP اخذ کریم و سبد محلول های ضدعفونی کننده را تکمیل نمودیم. همچنین در کنار این فعالیت ها بخش R&D شرکت، کارگاه های آموزشی از جمله کارگاه های کنترل عفونت را در مراکز مختلف برگزار کرده است.
او با نگاهی مقایسه ای به جایگاه صنعت دارویی ایران در مقایسه با سایر کشورها به ویژه ترکیه یا اروپا گفت: در مقایسه با اروپا نیاز هست قدم های بلندتری برداریم. با اینکه دانش فنی لازم را دارا هستیم اما برای حضور در بازار اروپا باید تکنولوژی به روزتر داشته باشیم، زیرا آنان تکنولوژی پیشرفته تری دارند. ما دانش را در اختیار داریم اما تکنولوژی آنان پیشرفته تر است. اما در کشورهای همسایه باید گفت که آنان توان رقابت با ما را ندارند و ما از آنان جلوتر هستیم.
فقط کیفیت مطرح نیست
خانم مهندس مجیدیان با تاکید بر اینکه برای حضور قوی در بازار صادرات فقط کیفیت محصول مطرح نیست بلکه صادرات تابع حواشی مختلفی است که از کنترل تولید کننده خارج است، درباره شیوه این شرکت در توسعه سبد محصولات خود یادآور شد: شروع کار آسیا شیمی طب در سال 1374 و در شرایطی بود که برای دو محصول "گوتاپرکا" و" کن کاغذی" نه تولید کننده ای حضور داشت و نه وارد کننده ای. از آنجا که مسئولان شرکت به کیفیت حساس بودند پس پایه اصلی شرکت را بر کیفیت بنا نهادند. از همان آغاز کوشیدیم بسیاری از اقلام تولیدی شرکت نه بر مبنای تولید که بر مبنای بسته بندی دانش محور باشد. یعنی محصولات را به صورت بالک وارد کرده و در سیستمی که انبار تولید و بسته بندی آن قابل کنترل بود و سیستم محصول قابل ردیابی و شناسایی داشت، بسته بندی کرده و به بازار عرضه کردیم.
این سیستم نظارتی را در زمانی راه اندازی و هدایت کردیم که بازار محصولات دندانپزشکی بسیار آشفته بود. اما، ما توانستیم با یک سیستم نظارتی قوی خط اسمبل و بسته بندی دانش محوری را برای محصولاتی که به صورت بالک وارد می کنیم راه اندازی کرده و سبد تولیدات خود را توسعه دهیم.

بالا